10 enkla sätt att hjälpa dig att banta.

För att framgångsrikt gå ner i vikt och behålla den, äta bra och motionera är nyckeln (den hemliga, naturligtvis, är att äta mindre och röra sig mer). Lägg till dessa 10 enkla tips för att din arsenal för att öka din viktminskning ansträngningar.

1. Sakta ner.
När man äter, det tar 20 minuter för kroppen att registrera fyllighet. Och enligt en University of Rhode Island studie, låna pengar snabbt utan ränta kan du spara 70 kalorier genom att äta långsamt under ungefär en halvtimme jämfört med att äta på under 10 minuter. Om du åt långsammare vid varje måltid, som skulle innebära att förlora cirka två pounds per månad. Ett enkelt sätt att sakta ner ditt ätande är att sätta din gaffel mellan biter—eller överväga att använda ätpinnar.

2. Använda en mindre tallrik.
Som tjänstgör storlekar har ökat, så har plattan storlekar—och ser lagom stora portioner simning på en gigantisk tavla kan göra att du känner att du inte får mycket mat. Sätta din viktigaste måltid på en 7-tums platta, vilket är ungefär storleken på en tallrik sallad eller barn-storlek platta. Välj en 1-cup dessert eller spannmål skål istället för en skål soppa, en 6-uns vinglas snarare än en bägare. När du äter ute, be om en extra tallrik sallad och överföring av rätt storlek delar av din mat på det när du är din förrätten serveras. Då ber kyparen att ta bort och linda upp resten.

3. Äta frukost.
Forskning visar att regelbunden frukost ätare tenderar att vara smalare och att dieters är mer framgångsrika i att förlora vikt och hålla det utanför när de äter frukost. Packa din frukost med protein och fiber—både kommer att hjälpa till att hålla dig nöjd hela morgonen. Tror att: hela-vete toast med jordnötssmör eller en omelett fylld med grönsaker.

4. Plan för tillfällig behandling.
Studier tyder på att känna eftersatta—även om du äter massor av kalorier—kan leda till överätande. Och göra någon mat som är off-limits bara ökar dess dragningskraft. Så njuta en liten treat: det kommer inte att bryta din kost! Två rutor mörk choklad eller ½ kopp (nonpremium) glass klockan på under 150 kalorier.

5. Steg bort från skärmen.
Stäng av TV: n och datorn och njuta av din måltid utan distraktioner. Gör ett försök att vara medveten om, oavsett vad du äter, kan hjälpa till att bryta tendens att överäta, och hjälpa dig att känna dig mer nöjd. I en studie som nyligen publicerades i American Journal of Clinical Nutrition, deltagare som åt lunch utan distraktioner upplevs fylligare 30 minuter efter att ha ätit, och ätit mindre när de snacked senare än människor som spelade patiens på datorn under sitt middagsmål.

6. Äta vattenfyllda livsmedel.
Livsmedel med hög vattenhalt såsom soppor, sallader, gurka och vattenmelon—hjälper dig att känna dig mätt på färre kalorier. (Intressant, dricka vatten tillsammans med livsmedel som inte har samma effekt.) Och forskning har visat att starta din måltid med en buljong-baserade soppa eller sallad (inte dränkt i dressing) kan hjälpa dig att äta mindre av din huvudrätt.

7. Mellanmål på pistagenötter.
Studier visar att människor som äter nötter tenderar att vara smalare än de som inte gör det, och en nyligen Harvard-studie visade att nötter är en toppen mat för körning viktminskning. I synnerhet, oskalade pistagenötter är ett utmärkt val, som att ta bort skalen saktar du ner och ser bevis på vad du har ätit kan hindra dig från att nå för mer. I en nyligen genomförd studie av Eastern Illinois University, personer som var med tanke på oskalade pistagenötter konsumeras 41 procent färre kalorier än de som erbjuds nötter med skal bort redan. Med alla nötter, vara uppmärksam på din portionsstorleken, eftersom de är kalori-tät: en 1-uns servering av pistagenötter (49 nötter) innehåller 157 kalorier.

8. Upp ditt fiberintag.
Öka din dagliga fiber intag kan hjälpa dig att förhindra viktökning—och möjligen även främja viktminskning—enligt forskning av Brigham Young University i Utah. Under loppet av två-årig studie, fann forskarna att personer som har ökat sitt fiberintag i allmänhet gått ner i vikt och de som minskade fiber i sin kost fick. Att lägga fiber-rik mat, som frukt, grönsaker, bönor och fullkorn, hjälper dig att känna dig mätt på färre kalorier, plus, att fylla upp på hög fiber livsmedel betyder oftast trängsel ut mindre friska, högre kaloriinnehåll val.

9. Dela upp din tallrik—och du ska vara nöjd längre.
Klädsel kalorier utan att känna eftersatta genom att dividera din tallrik så här: Fyll halva tallriken med låg-kalori—och ändå tillfredsställande, fiber-rik—grönsaker. Dela den andra halvan av plattan i två lika delar (kvartal). Fyll en av dessa kvartal med ett magert protein som kyckling, fisk, magert nötkött eller tofu. (Forskning tyder på att, gram för gram, protein kan hålla dig känslan fylligare längre än kolhydrater eller fett.) Fyll andra kvartalet med en fyllning, fiberrika fullkornsprodukter, såsom brunt ris eller quinoa.

10. Få 8 Timmars sömn.
Att snåla in på shut-eye kan packa på pounds, möjligen genom att förändra hunger hormoner. Andra nyare forskning—av Harvard—visar att det saknas även en timme eller två av sömn kan göra dig mer sannolikt att ge i att skräpmat för att nästa dag. Varför? Prefrontala cortex, en del av hjärnan som ansvarar för att self-control—äventyras på grund av sömnbrist.

Går alla upp i vikt på semestern?

Semestern är bakom oss, och med dem, de som inte är förenliga med principerna om god effekt, vänster och smal figur. Det är dock nödvändigt att börja kampen för harmoni och för att komma i form

Minska portionerna

Historiker och samtida fortfarande argumenterar som är bra kvinna (Faina Ranevskaya eller Maya Plisetskaya) tillhör den slogan som svar på frågan om figur – ”behov av att Äta mindre”. Grov, men kärnan i uttalandet är verkligen sant.

Till och med under högtiderna bör vara rimlig, och när du lämnar toppen bord och till och med mer. Skär delar med 25%: på en tallrik, fördela mat till 4 portioner och en portion lägg i en skål av hennes make (om han är med dig för att inte förlora vikt), mata djur och städa för i morgon.

Ännu större blir effekten om du följer farväl Suvorov: ”äta Frukost själv, dela middag med en vän, en middag ger fienden!”. Detta uttalande i tio ord återspeglar nästan alla principer av en balanserad kost och behålla en smal figur.

I morgon ämnesomsättningen är som mest aktiv och du kan äta ordentligt, på eftermiddagen, vi brukar alltid äta för mycket, så att vi kan minska mängden mat till hälften eller ens en tredje. Men om din middag kommer efter 18 timmar, det är bättre att ersätta det med ett lättare mellanmål, frukt, bär och mjölkprodukter. Och nyttigt, och hunger kommer inte.

Sport

Hur att återfå harmoni efter semestern
Vissa är aktiva i kampen mot övervikt genom ansträngande träning i gymmet. Överdriv inte med makt och aktiv belastning. Om du vill att gradvis komma i form – Pilates eller yoga: de kommer att stress på kroppen, men kommer inte att ge tung belastning på hjärtat. Uppmärksamma problemområden, magen och låren.

Dricka vatten

För att öka ämnesomsättningen och för att hjälpa sig själv för att klara den festliga överdrifter, är det nödvändigt att dricka mycket vätska.

För det första, att vi ibland tar det banala törst för hunger och ge kroppen är inte vad han behöver. För det andra, vatten dämpar aptiten genom att fylla magen och utspädning av enzymer och magsafter. För det tredje, en tillräcklig mängd vätska hjälper enzymerna att arbeta hårdare och bränna samlats under semestern kalorier.

Få tillräckligt med sömn

Det är känt att den som sover lite, äter mer. Brist på sömn gör att kroppen stress, och det börjar lagra fett. Så gå i säng innan midnatt och få tillräckligt med sömn, regelbundna dagliga rutinen är nyckeln till en normal ämnesomsättning utan att misslyckas.

Kom ihåg att ju tidigare du förklara krig mot övervikt, desto snabbare kommer du att se resultat, men glöm inte om måttlighet i kampen för figuren!

Green Coffee Plus

Green Coffee Plus – bantar dig med kaffe

Det är en återgång till de naturliga extrakt känd och använts i århundraden. Fram till nu grönt kaffe används oftast i naturmedicin som en komponent att förbättra matsmältningssystemet och cirkulationssystemet. När det upptäcktes att det är bra för viktminskning, snabbt gick till TV.

Hur fungerar Green Coffee Plus?

Dess effekt har studerats kliniskt bland annat genom att en grupp av forskare från Scranton Universitetet (Pensylwania, USA) med kontrollgruppen som utsattes för en dubbelblind behandling. Personer som tar GREEN COFFEE Plus gått ner i vikt i genomsnitt 10,5 kg. Om 10,3% minskade sin BMI, och den procentuella andelen av fett i kroppen minskade med så mycket som 15,8%. Och det är bara under de första 6 veckorna! Priss 576kr, Lån utan UC.

Expertbetyg
  • Effektivitet
  • Snabbhet
  • Hållbarhet av resultat
  • Säkerhet
  • Användarnas betyg

Therma Cuts

Hur fungerar Thermacuts?

Drift av Therma Cuts har inte varit baserat på en specifik komponent. Dess författarna drog slutsatsen att tack vare vetenskapen de kan hitta ett kosttillägg sammansättning som kommer att förbränna fett och hjälpa sina användare gå ner i vikt. Den unika formel, som utvecklats är patenterad och fungerar bra.

Thermacuts – snabbt bränner fett

Therma Cuts ökar efterfrågan på energi, gör att kropp börjar bränna fett snabbare och accelererar metabolismen. Tack vare det sina användare även utan drastiska förändringar i sin kost börjar känna de första och sedan noterar att mycket snabbt förlora övervikt. Priss: 564kr, SMS-Lån

Expertbetyg

  • Effektivitet
  • Snabbhet
  • Hållbarhet av resultat
  • Säkerhet
  • Användarnas betyg

Acai Berry 900

Acai Berry 900– ledare från Brasilien

Han kommer från Amazonas skogen Acai Berry frukt var känd för de lokala invånarna som utlösare av energii, och av besökare var hette som brasilianska guld. Dessutom är det känt som en av de mest hälsosamma frukter i världen bestående av vitamin B1, B2, B3, E, och C, fosfor, kalcium, kalium, protein, goda fettsyror såsom omega 6.

Hur fungerar AcaiBerry 900?

I början av XXI århundradet hans handling har testats noggrant. Det visade sig att ökning den mängd av energi efter konsumtion skall inte tas från insidan, endast det faktum att påskyndar ämnesomsättningen samtidigt bränna fett. Tack vare det här helt av en slump upptäcktes en substans(acai berry saft), som snabbt och effektivt hjälper bli av med de extra pounds. saften av acai berry är ganska dyrt och svårtillgängligt därför rekommenderar vi att du tester extraktet som finns i kosttillägget Acai Berry 900.

 Expertbetyg
  • Effektivitet
  • Snabbhet
  • Hållbarhet av resultat
  • Säkerhet
  • Användarnas betyg

Hur kan jag gå ner i vikt

Hej! Om du läser den text det verkligen du letar efter svaret på frågan ”Hur kan jag gå ner i vikt?”. Svaret är mycket enkelt. Du måste ändra dina dåliga matvanor och börja idrotta. Men om du är en person, som har inte råd att förändringar i livet och omfattande utbildning vi har ett mycket bra nyhet försäkringar.

Under de senaste åren medicinen gjort enorma framsteg inom området för viktminskning och vad nyligen man kan uppnås endast genom rigorös diet och hård träning idag kan du uppnå tack vare säkra och effektiva kosttillskott. Rekordhållare under första månaden kan förlora upp till tio pounds. Och dessa är inte enstaka fall. Tusentals av människor redan övertygade hur snabbt och effektivt kan bränna fett.

Följande sammanfattning presenterar en ranking av de mest effektiva och bäst rankad av användarna kosttillskott för viktminskning. Vi rekommenderar!